Masz pytania o wynajem samochodów?

Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania, aby ułatwić Ci proces rezerwacji i wynajmu w PrimeDrive.

Przed wynajmem

  • Do wynajmu wymagamy:

    • ważnego prawa jazdy (minimum 2 lata),

    • dokumentu tożsamości (dowód osobisty lub paszport),

    • karty kredytowej lub płatniczej do wpłaty kaucji.

  • • w przypadku samochodu klasy miejskiej, kompaktowej, z wyłączeniem sportowych – należy mieć ukończone 21 lat,

    • w przypadku samochodu pozostałych klas, w tym sportowe – należy mieć ukończone 26 lat.

  • Tak, kaucja jest wymagana i jej wysokość zależy od modelu samochodu. Kaucja jest w pełni zwrotna, o ile samochód zostanie zwrócony zgodnie z umową.

  • Tak, wszystkie pojazdy posiadają ubezpieczenie OC, AC i NNW. Możesz również wykupić dodatkowe ubezpieczenie zmniejszające Twój udział własny w ewentualnej szkodzie.

  • Tak, rezerwacji możesz dokonać przez naszą stronę internetową, telefonicznie lub mailowo. Po rezerwacji otrzymasz potwierdzenie i szczegóły dotyczące odbioru pojazdu.

    • Adres strony internetowej: www.primedrive.pl,

    • Telefon kontaktowy: +48 62 363 63 30,

    • Adres e-mail: info@primedrive.pl.

  • Podczas odbioru:

    • sprawdzamy dokumenty i podpisujemy umowę wraz z regulaminem i niezbędnymi dokumentami do rozpoczęcia rezerwacji pojazdu,

    • pobieramy kaucję,

    • wspólnie wykonujemy oględziny samochodu i spisujemy protokół stanu technicznego.

  • Oddział Wypożyczalni jest otwarty od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8:00 do 14:00. Oferujemy również usługę zwrotu pojazdu poza godzinami pracy – jest to możliwe tylko po uprzednim poinformowaniu Wynajmującego w formie co najmniej dokumentowej i za dokonaniem dodatkowej opłaty, o której mowa w Tabeli Opłat.

  • Tak, ale wyjazd za granicę musi być wcześniej zgłoszony i wymaga naszej pisemnej zgody. Wyjazd za granicę wiąże się z dodatkowymi dokumentami i opłatami – o których mowa w Tabeli Opłat.

  • Standardowo oferujemy określony limit kilometrów:

    • 1-15 dni = limit 250km/dzień

    • 16-30 dni = limit 150km/dzień

    • limit miesięczny = 3 000km

    Auto wydawane jest z pełnym bakiem i powinno być zwrócone z takim samym poziomem paliwa / naładowania.

  • W przypadku opóźnienia prosimy o kontakt. W zależności od długości spóźnienia mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty zgodne z Tabelą Opłat.

Podczas wynajmu

  • W razie awarii skontaktuj się z nami natychmiast – jesteśmy dostępni 24/7. Wszystkie nasze samochody objęte są usługą assistance. W razie potrzeby zapewnimy pojazd zastępczy lub pomoc drogową.

    • Telefon kontaktowy: +48 62 363 63 30,

    • Adres e-mail: info@primedrive.pl.

  • W przypadku kolizji:

    • zabezpiecz miejsce zdarzenia,

    • wezwij policję i pogotowie, jeśli to konieczne,

    • skontaktuj się z nami jak najszybciej,

    • sporządź protokół z miejsca zdarzenia oraz dokumentację fotograficzną.

    • nie podpisuj oświadczeń, które mogą Cię obciążać bez konsultacji z nami.

  • Tak, możliwa jest zmiana miejsca zwrotu, ale wymaga wcześniejszego uzgodnienia z naszą obsługą. Może się to wiązać z dodatkową opłatą o których mowa w Tabeli Opłat.

  • Tak, ale konieczne jest poinformowanie nas z wyprzedzeniem. Jeśli samochód nie jest zarezerwowany przez innego klienta, przedłużenie jest możliwe po podpisaniu aneksu i dopłacie zgodnej z Tabelą Opłat.

  • Tylko osoby wskazane w umowie mogą prowadzić pojazd. Dodanie dodatkowego kierowcy jest możliwe, ale musi być wcześniej zgłoszone i zaakceptowane przez wypożyczalnię. Koszt dopisania kolejnego użytkownika wynosi 25 zł za osobę. Udostępnienie pojazdu osobie nieuprawnionej do kierowania stanowi naruszenie warunków umowy i podlega karze finansowej określonej w Tabeli Opłat.

  • Tak, najemca jest zobowiązany do utrzymania pojazdu w należytej czystości przez cały okres trwania najmu. Samochód należy zwrócić w stanie nie gorszym niż w dniu jego wydania. Zaleca się unikanie korzystania z automatycznych myjni ze szczotkami, które mogą spowodować uszkodzenia lakieru. Zwrot pojazdu brudnego lub w znacznym stopniu zanieczyszczonego skutkuje naliczeniem opłat zgodnie z obowiązującą Tabelą Opłat.

  • Zgubienie kluczyków lub dokumentów wiąże się z opłatą określoną w umowie. Skontaktuj się z nami niezwłocznie – pomożemy Ci jak najszybciej rozwiązać sytuację.

  • Nie. Pojazdy z naszej floty nie mogą być używane do wyścigów, jazdy po torze, driftu ani innych form intensywnej eksploatacji. Takie działanie stanowi naruszenie warunków umowy i grozi odpowiedzialnością finansową.

  • Każdą usterkę lub nietypowe działanie pojazdu należy niezwłocznie zgłosić do naszej wypożyczalni. Dalsze użytkowanie auta mimo widocznych nieprawidłowości może skutkować pogłębieniem uszkodzeń i odpowiedzialnością finansową najemcy.

    • Telefon kontaktowy: +48 62 363 63 30,

    • Adres e-mail: info@primedrive.pl.

  • Tak, ale pojazd musi być zawsze odpowiednio zabezpieczony (zamknięty, z włączonym alarmem). Nie zostawiaj w aucie dokumentów ani kluczyków. W przypadku kradzieży pojazdu z powodu niedbalstwa, najemca ponosi pełną odpowiedzialność.

  • Jeśli uzyskałeś naszą pisemną zgodę na wyjazd za granicę – tak. W przeciwnym razie wyjazd poza Polskę jest niedozwolony i może skutkować konsekwencjami umownymi.

  • Niezwłocznie skontaktuj się z nami – pod żadnym pozorem nie uruchamiaj pojazdu. Koszty wypompowania paliwa, ewentualnych napraw i holowania pokrywa najemca.

  • Tak, ale przewożenie zwierząt w samochodzie jest dozwolone jedynie w specjalnie przeznaczonym do tego transporterze zapobiegającym uszkodzeniom i zabrudzeniom samochodu.

Po zakończonym wynajmie

  • Pojazd powinien zostać zwrócony w stanie niepogorszonym, zgodnym z protokołem odbioru z dnia wynajmu – czysty, z pełnym bakiem paliwa (jeśli taki był stan przy wydaniu), bez nowych uszkodzeń zewnętrznych ani wewnętrznych.

  • Tak. Najemca zobowiązany jest do zwrotu pojazdu w czystości (wewnątrz i na zewnątrz). Zwrot samochodu brudnego, zanieczyszczonego lub zaniedbanego skutkuje naliczeniem opłat za mycie i sprzątanie, zgodnie z Tabelą Opłat.

  • W przypadku opóźnienia w zwrocie pojazdu bez uprzedniego poinformowania wypożyczalni naliczana jest dodatkowa opłata za każdą rozpoczętą godzinę zwłoki, zgodnie z obowiązującą Tabelą Opłat.

  • Zwrot kaucji następuje po weryfikacji stanu technicznego i wizualnego pojazdu oraz po zakończeniu rozliczenia najmu. W zależności od formy płatności, zwrot środków następuje w terminie wynikającym z procedur Wystawcy karty.

  • W przypadku wątpliwości co do naliczonej opłaty prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Szczegółowe rozliczenie zostanie przesłane drogą mailową lub udostępnione w systemie rezerwacyjnym.

    • Telefon kontaktowy: +48 62 363 63 30,

    • Adres e-mail: info@primedrive.pl.

  • Tak, faktura VAT wystawiana jest po zakończeniu wynajmu i przesyłana na adres e-mail podany podczas rezerwacji. W przypadku braku dokumentu prosimy o kontakt z biurem.

    • Telefon kontaktowy: +48 62 363 63 30,

    • Adres e-mail: info@primedrive.pl.

  • Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w Samochodzie i znajdujące się w nim w chwili zwrotu Samochodu. Pozostawienie takich przedmiotów nie stanowi zawarcia Umowy przechowania ani nie nakłada na Wynajmującego innych obowiązków związanych z ich przechowaniem lub magazynowaniem.

  • Tak, na życzenie klienta udostępniamy szczegółowe podsumowanie wynajmu zawierające: daty, przebieg, opłaty dodatkowe oraz historię zgłoszeń (jeśli wystąpiły).

Ochrona i bezpieczeństwo

  • Tak. Wszystkie pojazdy w naszej flocie posiadają pełne ubezpieczenie: OC, AC oraz NNW. Możliwe jest również wykupienie dodatkowego pakietu ograniczającego odpowiedzialność najemcy za szkody (tzw. zniesienie udziału własnego) – zgodne z Tabelą Opłat.

  • To Twoje dodatkowe ubezpieczenie, dzięki któremu unikniesz udziału finansowego w szkodzie. Dodatkowo zapłacisz niższą kaucję! Stawki zgodne z Tabelą Opłat.

  • Nasze pojazdy są wyposażone w fabryczne systemy alarmowe, immobilizery oraz zabezpieczenia GPS. Niektóre modele posiadają również aktywne systemy wspomagania bezpieczeństwa, takie jak: monitorowanie martwego pola, asystent pasa ruchu, aktywny tempomat i system zapobiegania kolizjom.

  • Po każdorazowym zakończeniu jazdy należy:

    • zamknąć pojazd na kluczyk,

    • uruchomić alarm, jeśli nie włącza się automatycznie,

    • nie pozostawiać w pojeździe wartościowych przedmiotów, dokumentów ani kluczyków,

    • parkować w bezpiecznych, dobrze oświetlonych miejscach – najlepiej na parkingu strzeżonym.

  • W przypadku kradzieży pojazdu, odpowiedzialność najemcy uzależniona jest od przestrzegania warunków umowy i ubezpieczenia. Jeśli najemca nie zabezpieczył odpowiednio pojazdu lub pozostawił w nim kluczyki lub dokumenty, może zostać obciążony pełnymi kosztami utraty pojazdu.

  • Należy niezwłocznie:

    • zawiadomić policję i uzyskać pisemne potwierdzenie zgłoszenia,

    • skontaktować się z wypożyczalnią pod numerem alarmowym,

    • nie podejmować żadnych działań na własną rękę.

  • Tak. W trosce o bezpieczeństwo klientów i pojazdów, wszystkie modele są objęte monitorowaniem GPS. System ten nie ingeruje w prywatność użytkownika, służy wyłącznie do celów ochrony mienia i reagowania w sytuacjach awaryjnych (np. kradzież, wypadek).

  • Najemca jest zobowiązany do:

    • przestrzegania przepisów ruchu drogowego,

    • prowadzenia pojazdu w sposób odpowiedzialny i zgodny z warunkami umowy,

    • unikania agresywnej jazdy i używania pojazdu do celów niezgodnych z przeznaczeniem (np. wyścigi, drift, tor),

    • nieprzekazywania pojazdu osobom nieupoważnionym.

  • Tak. Każdy pojazd jest wyposażony w gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, apteczkę oraz kamizelkę odblaskową. Prosimy o ich nieusuwanie i dbanie o ich stan przez cały okres wynajmu.

  • Niezwłocznie po wystąpieniu przesłanek, np. niezgodności protokołu ze stanem faktycznym, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta (podając swoje dane oraz numer rejestracyjny użytkowanego pojazdu)

    • Telefon kontaktowy: +48 62 363 63 30,

    • Adres e-mail: info@primedrive.pl.

    Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z przepisami prawa, w terminie 14 dni od ich złożenia lub od przekazania dodatkowych informacji, a o sposobie rozpatrzenia reklamacji Najemca zostanie poinformowany w formie, w jakiej wpłynęła reklamacja.

Kontakt

Nie znalazłeś odpowiedzi, której szukasz?

Nasz zespół jest dostępny i gotowy, aby Ci pomóc.

Godziny otwarcia:

Pon–Pt: 8:00–18:00

Sobota: 8:00–14:00

Lokalizacja:

Ostrowska 6, 63-460 Ociąż

(Salon Mercedes-Benz Garcarek)

Pokaż na mapie